Bezoek in Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Rikie - WaarBenJij.nu Bezoek in Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Rikie - WaarBenJij.nu

Bezoek in Pokhara

Door: Rikie

Blijf op de hoogte en volg Rikie

05 Juni 2010 | Nepal, Pokhara

.Hoogste tijd om weer eens wat van me te laten horen. Het leven in Pokhara bevalt uitstekend. De omgeving is prachtig. De stad lit aan een groot meer en is omgeven door de Himalaya's. De scholen zien er beter uit dan in Parsa, hebben ook wat meer materiaal. Er hebben ook al aardig wat trainingen plaats gevonden, maar....in de klassen is het onderwijs nog niet veel verbeterd. Er is geen begeleiding in de klassen en dat is nu de kracht van VSO. Wij hebben 2 jaar om trainingen te geven en follow up in de klassen.
Vorige maand is er een delegatie van de Pieter de Jong school bij mij op bezoek geweest.Marianne, Marlene, Shirley en Emmylou. Ik heb daar erg van genoten, super gezellig. Net op dat moment was er politieke onrust in het land.Er was een bandaa(staking) van een week. Er was geen transport, behalve vliegverkeer, we hebben wat afgelopen en ons programma aangepast. Gelukkig konden we een kleine trekking doen en kon het stel naar Chitwan voor een olifantentocht.Ik moest werken na 1 week, wat ook leuk was.Ik geniet nog steeds van de stroopwafels en het drop, dat ze meebrachten. Het nieuwe boek is jammer genoeg al uit.

  • 05 Juni 2010 - 18:11

    Désiré:

    Dag Rikie,

    Van de dames al een uitgebreid reisverslag gehad bij ons "eetclub" avondje bij Maureen. Alle foto's gezien en een leuk filmpje van je appartement. Een hele ervaring hoor! Fijn om even te lezen dat het goed met je gaat.

    Heel veel groetjes van Désiré

  • 07 Juni 2010 - 15:04

    Akkeantje:

    rikie dat tafelkleed is super voor de volgende volunteers conferentie!
    Daar wil ik ook wel eens een ontbijtje aan eten, neem ik de klompjes mee!Lieve groet vanuit Rupandehi, AA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rikie

Actief sinds 18 Jan. 2009
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 31865

Voorgaande reizen:

18 Maart 2009 - 15 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: